helal olsun sarıgüle helal olsun soner abiye altınok öz beyede hiç bir şey demiyorum ?
vatani ve halki için çalişan herkesten allah razi olsun.işte lider ayrimcilik yapmiyor.
konya gezisine katıldım çok harikaydı herkeze tavsiye ederim buradan şişli belediye başkanı sayın mustafa sarıgüle şükranlarımı sunuyor mahalle muhtarımız soner ekerede yapmış oldugu bu güzel organizasyondan dolayı teşekkür ediyoruz
Sayın Altınok beyfendiye sormak lazım bunu.... Önce kendisine sorsun ben ne yaptım kartal için diye... Ben chp'ye oy veren kartalda oturan bir vatandaş olarak secim öncesi Altınok birde secim sonrası Altınoku konuşmak lazım aslında diyorum... Tabiri caizse yüzünü gören cennete gider misali kendisini gördüğümüzmü var Altınok by'in.... Yada kayda değer bir hizmetinimi gördük beyfendinin... Neyse lafı uzatmayayım insanları yargılamadan önce insanın kendisine sorması lazım kendisini yargılaması lazım... Bence Soner EKER by yaptığı cok doğru... Mahalle muhtarı şişli belediyesine gitse ne olur... Mahalle sakinlerini bir etkinliğe götürmesinin yada bir geziye götürmesinin biz mahalle sakinleri olarak bir sakıncasını görmüyorum... takdir bile ediyorum... Uzatmayalım konuyu her mahalenin bir SONER EKER gibi birilerine ihtiyarcı var...